قصة كس كوثر

هــــــــــــــــــاي مساء الخير عليكم جميعا اولا بعد تردد كتييير مني حول نشر قصتي ولكني قررت ان انشرها لكم اولا انا اسمي حازم من الجيزه وقصتي مثيره جدا نحن نمتلك منزل كبيير جدا وبجوار هذا المنزل
منزلنا جارنا سامي وزوجته كوثر وهي شريكتي في هذه القصه المثيره
كنت في المرحله الثانويه وكنت دائم المكوث في البيت وكان ابي يأتي متاخر من العمل وامي ايضا تاتي معه [email protected]بعد العصر او اكثر وكنت انا في البيت وحتي اخوتي رامي واحمد بالعمل منهم المحاسب
والثاني مندوب مبيعات وكنت دائما انظر من البلكونه علي جارتي المثيره
اولا كوثر 26 سنه منزوجه سامي وهو ظابط في الحرس الجمهوري وكان دائما اسبوع بالليل واسبوع بالنهار وهكذا وكنت اسمع كثييير من اصدقائي ان لها تجارب جنسيه كثير
وكانت هي تأخدني كصديق وكانت كثير ما تتكلم معي عن اخباار الدرسه واذا واجهتني مشكله سوف تشرحلي لانها كانت خريجه اداب انجليزي وهكذا وكنت دائما ابهر بجمالها فهيا رائعه الجمال والانوثه
وكان لها جسم ناصع البياض ومتناسق بطريقه سكسيه وكانت لها طيز اكثر من رائعه وطولها 160سم
كنت دائما في النهار اقف في البلكوني وانظر لها وهي تقوم بأعمال المنزل وفي وفي احد المرات كانت بتنظف البيت وهي لابسه قميص نوم بصلي رائع وكانت رجليها باينه منه جدا
فضلت ابصلها واطول عليها وهي لاحظت وبدأت بعدم الاعتمام لي فضلت ابص ليها وابص الي انا
وقف زبري واشتد وفضلت العب فيه لحد ماجبتم علي المنظر ولاني كنت لا اذهب الي [email protected]المدرسه كنت دائما اسهر بالليل وانام بعد العصر الي العشاء
للمذاكره ليلا ورؤيه كوثر نهارا وفي مره من المرات وبعد خروج الجميع من المنزل وانا كنت في البلكونه انتظر كوثر اذا باب ا
لمنزل يدق ف نزلت مسرعا واذا بكوثر ترتدي عبايه سوداء ورائعه وتقولي لي هي مامتك هنا قولتلها لا قالتي يا خساره انا كنت عايزاها ضروري
قولتلها ليه قالتلي انا كنت عايزها تشوف هو بابا التعييين فتح في المدرسه ولا لا وبحكم اني امي تعمل رئيس شئون في وزاره التعليم ف كان من الممكن تكون وسطه ليها
قولتلها اتفضلي نتكلم جوه قالتلي هو في حد غيرك هنا قولتلها لا ابتسمت ودخلت واول ما دخلت معايا قالتلي عامل ايه يا زوما قولتلها تمام بتقولي مبتروحش
المدرسه يعني قلتلها بذاكر في البيت المهم قولتلها انا هروح اعمل شاي قالتلي انا اللي اعمله قولتلها انتي ضيفه ضحكت وقالت انا صاحبت بيت المهم
روحت المطبخ وهي جت ورايا المهم كنتواقفين في المطبخ وهي بتكلم عن جوزها وانه بيتأخر في شغل وكل يوم ومربوط بالشغل زكده
وفجاه قالتلي هو انت ليه بتقف تتفرج عليا في البلكونه وانا بقميص النوم مش عيييب
انا احمر وجهههي وضربت الوان ضحكتوقالتلي ليه قولتلها مش عارف بس انا مش قصدي بتقولي كل يوم مش قصدك
انت عايز ايه قولتلها بصراحه جسمك جميييل اوي وانتي رأئعه قالتلي اهو كلام قلتلها [email protected]لا بجد انتي جميله ويا بخت جوزك
ضحكت وقالتلي يابخته ليه
يا حازم انت صغير ومتعرفش حاجه اسكت
قولتلها ممكن تقوليلي كل حاجه قالت لا مينفعش
وهي بتلف وهتغسل ايديها علي حوض المطبخ لزقت فيها من وره وحطيت ايدي علي
صدرها وبوست رقبتها وقولتلها لسه برضو صغير وفضلت لازق فيها وهي بتقولي لا لا لايا حازم لا يا حازم اوعي عيييب حد يشوفنا
لالالالا يا حازم ارجوك بلاش المهم فلتت من ايدي وجريت في الصاله جريت وراها ومسكتها وقولتلها انا بحبك وبحب كل حاجه فيكي ورحت بايس شفايفها
وهي عماله تضرب فيا المهم اخدتها علي االانترييه ونزلت بوس وهيا بدأت تتجاوب معايا فضلت ابوس وامص في شفايفها وابوس اكتر
وعمال العب في صدرها كنت وقتها لابس ترنج وبوكسر وهي لابسه العبايه انا خلعت الترنج والبوكسر بسرعه واول
ماشافت زبري قالتلي يالهووووي يا حازم انت عايز كل ده يدخل في كسي دانا اموت ده زبر جوزي ربع ده المهم قولتلها العبي فيه
مسكت زبري وقعدت تلعب بأيديها وهيا كل ده لسه لابسه وانا ابتديت اخلعها الطرحه
وبعد كده فضلت العب في رقبتها بايدي شويه وهي تلعب وتقولي هو واقف لوحده اعمل ايه تاني قولتلها حطي في بقك قالتلي تعرف جوزي طلب ده كتييير بس انا رفضت ومكنتش بحب بس
انا مش هحرمك من حاجه انت جامد انا هدلعك ومسكت زبري وكانت اول مره فعلا وكانت بتمص بصريقه غير اي طريقه وهي
تمص وانا اتأوه واقولها اه اه كمان يا كوكو مصت شويه وبعد كده وقفتها وقالتلي انا خايفه حد يجي قولتلها معاكي للعصر قالتلي اشطه اوي
بعد كده خلعتها كل لبسها ويالهوووي اتجننت اوي ماشفت جسمها شيلتها لحد سريري وروحت قافل باب البلكونه وفتحت النور
ونزلت قربت من كسها ونزلت لحس وهي تأن وتقولي اه يا حازم اه يا زومه اه اه اه اه يخرب بيتك ايه ده انت بتعمل ايه هموت في ايدك بلاش كده
اه اه يالهوووي انا بحبك اوي بحبك كمان اكتر وكان كسها احمر جدا فضلت الحس وبعد كده قلبتها علي بطنها قالتلي هتعمل ايه
يا مجنون نامت علي بطنها وانا قربت بفمي من طيزها وفضلت امص والحس خرم طيزها والعب فيه وقولتلها تحبي احط زبري فين قالتلي انا تحت امرك
المهم وهي نايمه علي بطنها نمت عليها ودخلت زبري في كسها من وره واول مادخل صرخت
صرخه وقعدت تصرخ وتقول اه ام براحه براحه براحه ام ام ام ام ام اممممممم امممممممممم براحه ابوس ايدك براحه بجد مش قادره وانا نازل نيك وعمال ابوس ظهرها وتقولي بس بقي
انت ايه كفايه يا حازم
طيب غير الوضع المهم وقفتها ودخلت ومن قادم ودخلت زبري في كسها ورفعت رجل وفضلت ا
نيييك في مسها برصاحه كانت متعه اوي وبعد لقيت نفسي هنزل وانا بنيكها علي الوقاف قولتلها هنزل يا كوثر انزل فييين نزلت وعملت الوضع الفرنساوي وقالتلي علي ظهري وطيزي
نزلت كل لبني علي ظهرها وطيزها المهم قعدت تضحك وتقولي انت مبسوط عارف ياواد انا مكنتش عارفه ان النييييك معاك حلو كده ققولتلها لسه بدري
قالتي في ايه تاني قولتلها نامي وضع وضع الفرنسوي وفتحت درج المكتب وجيبت زيت الشعر وكبيت علي طيزها وكانت بتلمع اوي
وهي طيزها بيضه جدا المهم نزل ادهنا بايدي كل طيزها وجيت بصباعي عندي خرم طيزها وبدخل صباعي نطرت لقدام وقالتي ايه قولتلها هنيكك من وره قالتلي بس انا مااتناكتش من وره قبل كده قولتلها دا ممتع اوي
المهم لفيت بصباعي كولين طيزها ودهنت زبري وبقرب زبري في خرمها دخل بسرعه
صرخت وحاولت تقوم وتطلعه انا مسكتها من رقبتها بايدي
الاتنين وفضلت ماسكها وضاممها عليا وواضغط حسيت بصراخه وعما تصوت تقول يخرب بيتك هتفضحنا بس بقي اوع بلاش كده الوضع ده صعب اوي ياحازم قوم بقي اه يارخم
ياض اوعي بقي ابوس رجلك وانا نازل فيها نيييك وهيي بتعيط فضلت انيك فيها حوالي
ربع ساعه لحد مانزلت اللبن كله في طيزها وبوست ضهرها وقولتلها ايه رأيك قالتلي انتي غبي وبتنييك جامد المهم بخرج زبري من خرم طيزها كان عليه دم وباقي لبن قالتلي انت عورتني
يالهوووووي اعمل ايه الوقت قلتلها متخافيش طيزك هتوجع شويه وبعد كده هتتعودي عليه المهم راحت اخدت دوش في الحمام وبعد كده قالتلي انا ماشيه يا واد يا حازم علي الشاي
افتكرت السخان جريت لقيته الميه كانت اتبخرت والسخان كان هيتحرق علي البوتجاز وبعدين تاني يوم جت والمره
دي نكتها من كسها بس وفضلنا كده 3 ايام وبعدين قالتلي انها مش هتعرف تيجي الاسبوع الجاي قولتلها ليه قالتي جوزي هيقعد طول النهار وهيروح بالليل لو تعرف تيجي ليا بالليل تعالا

Related videos

زوجتي جلبتليأختي أنيكها وهي خجلانة 9 Likes
3454 Views
ناكني ابن أخي 16 Likes
3334 Views
زوجة عمي المنقبة المثيرة قصة سكس محارم 12 Likes
4351 Views
جدتي النائمه 26 Likes
3525 Views
شوفت مرات ابي تتناك من اتنين 12 Likes
3212 Views
كدبت صاحبي خلتني اغتصبها هي وامها وام ص 14 Likes
3624 Views
نيكت بتاعت الخضار 23 Likes
4036 Views
سلمت زوجتي لصديقي 7 Likes
3455 Views
شاب من بغداد مع أخته مريم قصة حقيقية 19 Likes
4208 Views
الخالة يسرى وابن أختها ياسين المراهق 11 Likes
3850 Views
خالد مع أمه وخالته 22 Likes
3279 Views
أنا وأبو زوجي والحرمان 9 Likes
3449 Views
أنا وأبناء الدنية وطيز اختي السبية 6 Likes
2349 Views
اخته والمساج 11 Likes
3270 Views
قصص محارم من نووووووع خاص 16 Likes
3752 Views