قصة زوجة منقبة ومحترمة اتناكت من طبيبه

لم تكن تتخيل يوما انها سوف تقوم بهذا الفعل الشنيع وتخيلت انها يوم ان تذوق زبر غير زبر زوجها سوف تنتحر
كانت محتشمة فب ملابسها فالجيبه دائما تحت الركبه والبلوزه ذات اكمام وشعرها الجميل دائما مربوط خلفها
كانت في كل ايامها محتشمة وخصوصا في يوم الاحد يومها المفضل
كانت لا تحب الأطباء الرجال وكانت زبونة مستديمة لدي الدكتورة نانسي جارتهم والتي كانت السبب في ان فقدت طفلها الاول بسبب خطا بسيط ولكنها اصرت علي ان تتابعها في الحمل الثاني
كان عادل دائما يطلب منها التغيير ولكنها كانت ترفض بحجة انه مفيش طبيبة قريبه من البيت
وفي يوم من الايام انتقلت نانسي الي مكان بعيد بصحبة زوجها ولم يعد مفر من التغيير
كان سن رباب قد وصل الي ال 32 وكانت جميلة عيونها زرقاوين وبشرتها شديدة البياض وجسمها طري .
قررت البحث عن طبيبة اخري ولكنها فشلت وهنا غضب عادل وقال لها لماذا العناد هو يعني مفيش غير نانسي
فقالت له خلاص شوف لي غيرها فقال لها الدكتور نبيل . فقالت له لا انا بتكسف وهنا قال لها عادل تنكسفي ليه وهو هيشوف ايه وحتي لو شاف هو يعني اللي عندك مختلف في ايه عن اللي عند كل زباينه .
ذهبت رباب الي الدكتور نبيل وبصراحة ابدت اعجابها بمهارته من اول لقاء
وبعد فتره اشتكت رباب من بعض الافرازات المهبلية
ذهبت بصحبة عادل للكشف عند الدكتور نبيل .
طلب الدكتور من عادل ان يبقي خارج الغرفة ..
قال نبيل لها اشلحي كلسونك هنكشف فابدت الكسوف ثم شلحته علي استحياء ..
كان عادل يقف خلف ستارة الكشف حينما سمع نبيل يقول لها جري ايه يا مدام نزلي كمان شويه وارفعي القميص .
ثم سمع عادل صوت اه مكتومه ..
خرجت رباب وعادل عائدون للبيت وفي الطريق اشتروا العلاج المطلوب .
حينما عادوا الي البيت كانت رباب تتجنب ان تلتقي عينيها بعينين عادل واذا التقيا ابتسمت له في خجل وصرفت عينها .
وفي الليل وجد عادل رباب تكاد تغتصبه من الهجوم عليه اقبلت علي زبره تمصه وتأكل خصيتيه .كانت تتأوه بشدة وتتطلب منه ان ينيكها بكل قوة ..اه عادل نيكني قطعني انا شرموطتك انا لبوتك وكلما قالت زلك زاد جنون عادل وكان ينيكها بقوة ويضرب بيضانه بكسها …مص بظرها ناكها في الكس وفي الطيز لاول مرة حتي انه انزل لبنه فيها اكثر من 3 مرات وفي كل مرة كانت تطلب المزيد ثم قبلته وضمته وناموا عريانين
في اليوم التالي عاد عادل من عمله ليجد رباب تفتح له الباب وتهجم عليه وهي ترتدي قميص نوم شفاف اسمر يظهر لحمها الابيض قبلته وضمته وخلعت ملابسه ومصت زبره بكل شهوة …ثم ناكها بكل قوة .
بعد 4 ايام كان ميعاد الكشف …ذهبت رباب وعادل الي الدكتور نبيل
ما ان راهما حتي رحب بهما ثم ذهبت راب للكشف خلعت كلسونها وكان شعر كسها نظيف جدا ..
وقف عادل خلف الستارة ..سمع صوت اه مكتومة
عادل سال الدكتور عن حالتها فقال له ضاحكا لا متخفش اتحسنت كتير ..
لاحظ عادل الهياج الشديد علي رباب والرغبة العارمةفي النيك ..كأنها اصبحت شرموطه
وفي يوم واثناء نيك عادل لرباب قال لها يااااه ..كسك روعة بيتهيالي الدكتور نبيل هيتجنن عليه .
غضبت ربار وقالت له لذلك مكنتش عاوزه اروح لرجاله فقال لها عادل يا ريتك روحتي من زمان الراجل شكله هيجك قوي
فقالت له بجد فاقسم لها علي ذلك .
ثم قال لها كل ما تبردي هوديكي له يسخنك صم ضحكا .
وبعد فتره قالت له عادل انا حاسه بتعب في كسي فبادرها قائلا يلا بسرعة نروح للدكتور نبيل هو اللي بيظبطك
فقالت له انت قليل الادب فقال لها وانتي شرموطة …تورد خدها خجلا وغضبا ولم تتكلم
ذهبا للطبيب وكانت هي بحكم الخبرة تعرف نوع الشكوي التي تجعله يطلب الكشف عليها فقالت له عندي وجع في المهبل وافرازات وهنا ابتسم لها الدكتور وقال لها يلا علي السرير . ثم اشار لعادل بالخروج ولكن عادل ظل ثابتا في مكانه
دخلا خلف الستارة ..ادخل اصبعه في كسها ولكن هذه المرة كان يتعمد ان يهيجها
صدرت منها اه مكتومه …ثم اه …ثم اخري اوضح..ثم قالت له اه بالراحة مش قادرة ..اه ..اااااه ..ثم صمتت واخرج يده مبللة بماء كسها . وابتسم لها وابتسمت له ..
خرجت لتري المفاجأه فقد كان زبر عادل ظاهر من بنطلونه انه منتصب
قال له الدكتور اقعد يا استاذ عادل استريح شويه باين عليك تعبان .
خرج عادل ورباب الي البيت وما ان دخلا وبدون اي مقدمات هجم كل منهما علي الاخر
عادل يمص بزازها البيضا
وهي تمص زبره الذي بدا في ضعف حجمه
يلحس خرم طيزها يبعبصها في كسها وفي طيزها
ناكها عادل حتي تعب وتعبت ..
نظر لها وقال الدكتور ده فيه سر فضحكت ثم قبلته وقالت له عيب فقال لها عيب ايه هو فيه احلي من كده
هو عمل ايه بالظبط فيكي فقالت له ابقي تعالي اتفرج صم ضحكا .
وبعد اسبوع ذهبت لتعيد كشف ..كان لبسها اكثر اثارة وبرفانها الفرنسي يفوح منها ميك اب كامل
ترتدي بلوزه ضيقة تظهر نصف بزازها وفي اثناء الخروج نظر لها زوجها ثم اطلق صفارة تنم عن اعجاب وقال لها ارحمي الدكنور هيتجنن فقالت له ما انا عاوزاه يتجنن .
دخلت للعيادة فالتقمها الدكتور بعينيه ..ثم سال عن حالها ثم توجهت للكشف وانتظرها عادل.
وكالعادة خلعت كلسونها ليتفاجأ الدكتور بكس كأنه اول مرة في عمره يراه كان احمر ورديا شفراته منفوخه وكان هناك مفاجأه اخري وهي انها لصقت عليه تاتتوه …ابتسم لها الدكتور وابتسمت له
ادخل اصبعه ..وهنا انطلقت صيحة اه اه اه بالراحة ..وعادل خلف الستار ينتصب زبره شيئا فشيئا ..وفجأه واصبع الدكتور داخل كس رباب فوجئ بعادل يقف خلفه وينظر وهو غائب ..ينظر لاصبع الدكتور الوسيم في كس زوجته وهي تتلوي من الوجع
نظر الدكتور له وقال له روح ورا لو سمحت ولكنه ظل متخشبا في مكانه ..ولكن زبره كان واقف ومشدود ..وهنا اخرج عادل زبره ووضعه في فم رباب لتبدأ في المص بغنج وسط ذهول من الدكتور نبيل الذي لم يتخيل ذلك ولكن زبره لم ينتصب
مصت زبر زوجها وبيضاته ورضعت راس زبره ثم بدا عادل في مص كس رباب وطيزها ثم بعبصها وقال لها بعبوصي ولا بعبوص الدكتور نبيل فقالت له لا بعبوص الدكتور نبيل لان صوابعه اكبر.
فقال له عادل متيجي تبعبص يا دكتور وهنا جاء الدكتور نبيل مدت يدها الي بنطلونه وكانت المفاجأه
فالدكتور يمتلك زبر طوله 29 سنتي ورأسه عريض ولونه احمر.
هجمت عليه رباب تمصه وتلحس بيضاته وتقبله ثم قالت لعادل شايف يا حبيبي زبره كبير ازاي
ظلت رباب تمص زبر عادل وزبر نبيل الاثنين معا …ثم امسكها نبيل واخرج زبره من فمها ثم اهداه لعادل في يده وكأنه يستاذن منه فاخذه عادل ودفنه في كس رباب التي اخرجت اه كبيرة كادت كل العياة ان تسمعها
نام نبيل علي ظهره وركبت رباب فوقه ثم قال لعادل دخله في طيزها من الخلف
ركب عادل فوق طيز رباب ونبيل في كسها ثم تبادلوا الاوضاع وسط صراخ من رباب التي لم تعد تعرف غير كلمة واحدة نيكوني نيكوني قوي ..قوي يا حبايبي ..افشخوني ..شرمطوني …وعادل يضربها علي طيزها ..
انزل نبيل في كسها مرتين وفي طيزها مرة ولكن عادل اكتفي بمرة واحدة .
قامت رباب من بينهم منهكة يبدو عليها التعب والنشوة ..نظرت لعادل وابتسمت فقال لها بقالي 8 سنسن بتحايل عليكي تكشفي عند دكتور وانتي مش راضيه فقالت له معلش كنت غبية ..ثم قبلت نبيل وقالت له انت حبيبي وعادل جوزي
فقال نبيل لعادل مش قولت لك يا صاحبي هاتها بس تكشف عندي وانا هظبطهالك
فقالت له اسفه يا دكتور مكنتش اعرف انك عاوزني من زمان فقال لها من كتر وصف جوزك انا حبيتك
ثم نظرت لجوزها وقالت له شكرا علي زبر صاحبك الجميل فقال لها عادل انا عارف انه مجرم نيك من واحنا صغيرين
فالت له ليه
فقال لها لانه زميلي من زمان
قالت له اه يا خول فضحك وقبلها

Related videos

ناكني ابن أخي 36 Likes
6485 Views
خالد وخالته وفاء الأرمله 22 Likes
6270 Views
ابني والخدامه 37 Likes
5971 Views
أنا وأبو زوجي والحرمان 15 Likes
6507 Views
شوفت مرات ابي تتناك من اتنين 19 Likes
6096 Views
أنا وأبناء الدنية وطيز اختي السبية 22 Likes
6002 Views
خالتي المنيوكة في قصة محارم ساخنة جعلت 26 Likes
7144 Views
نيكت بتاعت الخضار 41 Likes
7675 Views
طالب الاعدادى ومرات عمه الجااااااااا 36 Likes
7825 Views
خالتى توأم أمى المتماثل 16 Likes
6164 Views
اخته والمساج 25 Likes
5971 Views
سلمت زوجتي لصديقي 22 Likes
6686 Views
بنت اختى 43 Likes
5674 Views
أنا واختى سالى قصة متعه بكل التفاصيل قص 28 Likes
6033 Views
ناهد واختها وبنتها وجوزها ومديرة فى ال 27 Likes
6127 Views