قصة اخت واخوها الي اتدلع

معانا اخ عمرو 20 واخت عمرها 24 وقصتهم انو الواد كان جسمو رشيق وهما من لبنان والاواد بشرة بيضاء وجسمو ناعم كلو واختو مش محتاجة وصف ناقص بزازها تكبر وتكون هيفاء وابتدي الواد وصحابو يتكلمو عن السكس وعرف معلومات عنو وابتدو يتفرجو علي افلام ولما روح البيت دخل علي النت وجاب افلام سكس وابتدي يعد يتفرج وفي يوم اختو كانت عايزاة ينزل يشتري حجات وكانت مطلقة ولما ندتو ام وزبو كان واقف وهي كانت داخلة علية واعد تاني ولما اربت منو التلو قوم وخدت بالها من زبو فراحت جت علي الكمبيوتر والتلو انت بتعمل اية وبصت لقتو مخبي السكس وفتحت لقت فيلم لولد ومعاة واحدة واتخضت وبتكمل الفيلم لقت الاواحدة بتلبس الولد وبتحطلو مكياج وهو زبو واقف لسة وضحكت وادتو فلوس والتلو انزل هاتلنا وكتبتلو طلباط في ورقة والتلو لما ترجع هربيك بس انزل دلوقتي هات الحجات دي ونزل واشتري الحجات كلها ورجع ولما رجع التلو انت رايح فين انا افلت الكمبيوتر علي اوضتي ومطلعش صوت .
وهو خاف وراح اوضتها واعد يركز وهو اعد لوحدو واكيد فضولو كلو واعد يدور في الادراج علي هدوم لاختو وابتدي يشوف الاندرات ويلعب فيهم وهو خايف ومش عارف اختو عايزة اية منو لحد ما دخلت علية والتلو انت اعد تبعمل اية وبتدور علي اية ياد انت وهو خاف وقلها ابدا وساب الكلوت من ايدو والهدوم وهي التلو هنا يا عبيط وراحت فاتحة درج ولقي فية زبر صناعي لونو بينك وواحد فضي ناشف والبينك كان سيلكون حقيقي وهي بقت تضحك وتقلو اوم اقف
وراحت مقربة منو والتلو انت عارف انو السكس الي اتفرجت عليكة كلو متسجل علي الكمبيوتر لا وكل المواقع الي دخلت عليها وبتضحك وهو خايف والتلو دلوقتي لف
واول لما لف العتو البنطلون والعتو التيشيرت والتلو انزل خدلك طقم تستر بية نفسك ونزل ياخد هدومو ضربطو علي طيظو والتلو لا انت هنا مبقتش راجل انت هنا لبوة من الي بتشوفهم وعجبينك . وضحكت وهو مكسوف
وراحت ماسكة قميص من عندها واندر وبرا ورمتهوملو والتلو البس وعدلت الكام بتاعة الاب بتاعها وهو اعد يلبس ومش عارف يربط السنتيان لحد مقربت منو وضربتو علي طيظو تاني وربطتهولو وهنا التلو امم واعدت ادامو وتقلو فرجني عليك وبقي يلفلها وزبو واقف لحد مقلتلو خد هنا ومسكتلو زبو وبتقلو دة انت هتجربو وانت موزة كدة هات الزبر الي هناك وراح يجيبو لقي الاتنين وخاف من الزبر السيلكون لقاة كبير اوي وال انها هتضربو وهتنيكو فجبلها الفضي الناشف وهي ضحكت والتلو هو البو كانو بيتناكو من دة ومسكتو من زبو ولفتو وبقت طيظها لية ووسعت الاندر من علي خرم طيظو وخلتو يلحس صوبعها وبعبصتو في خرمو وبراحة وهي بتشتمو ودخلتلو الافض كلو براحة وهو امم وبيصوت اول مرة حاجة تبعبصو كدة والتلو امشي هات التاني واوعي يقع من طيظك .
وبقي ماشي وو يتزحلق من طيظو وينزل في الاندر وباين وهي تقلو دخلو يا خول لو وقع علي الارض او خرج منك انا هدخل المقشة وهو بقي يمشي خطوطين ويدخلو تاني وهي تضحك ويمش خطوطين لحد موصل للزبر التاني والتلو ارجعلي بهردك وتضحك واول لما وصل عندها عدل الزبر ودخلو في طيظو ووقف وهيلفلها يديها الزبر لقاها بتشوطو برجلها في الزبر التاني خرمو ودخل كلو اوي في طيظو وصوت وهي تالو كتك نيلة هتفضحني روح والعتو الهدوم مسكت الزبر خرجتو من طيظو بعد مدخل لوك ومدت صوبعها جبتو والتلو انت بليل متنمش تيجي تاني علشان تجرب دة وحططهولو في بقو والتلو ها . وهو بيهز دماغو وبيقلها حاضررر

» Download this video in Full HD now!
Add comment

Write a Reply or Comment

Related videos

شرموطة مصرية ترقص وتنتاك قدام ابنها شرموطة مصرية ترقص وتنتاك قدام ابنها 609 Likes
6384 Views
راقصة متناكة مصرية راقصة متناكة مصرية 592 Likes
6836 Views
في دورة المياه مع شاب ناعم لا اعرفه 20 Likes
2353 Views
ابويا لما قرر يخون امي معايا 15 Likes
2364 Views
رقص شرموطة مصرية نيك ولا أروع رقص شرموطة مصرية نيك ولا أروع 228 Likes
2786 Views
كيف تحولت الى زيزي سالب بنوتي قصه حقيقي 18 Likes
2347 Views
الحريم عملت عليا حفله 6 Likes
2380 Views
بقية مرة على أيد مراتي 17 Likes
3200 Views